
Förfallodatumet närmar sig för fakturan med förbrukning från februari.
Kanske har du redan sett fakturan, men när det är dags att betala, är den plötsligt svår att hitta. Det är något som händer oss alla då och då – var skickades fakturan egentligen? Fanns den i Kivra? Kom den med posten? Eller kanske låg den på din internetbank? Vi förstår att det kan vara förvirrande, så här delar vi med oss av två enkla sätt att alltid hitta din faktura:
Vår webbaserade inloggningssida samlar alla viktiga verktyg för dig som kund. Här kan du enkelt se dina fakturor, följa mätvärden, kontrollera vilken typ av avtal du har, ändra kontaktuppgifter och skicka meddelanden direkt till vår kundservice.
Den mobilanpassade hjälpredan som gör det lättare att hålla koll på din förbrukning och dina fakturor. I appen kan du också följa dina mätvärden, se ditt avtal och ta del av energispartips. Dessutom får du notiser (om du har tillåtit det) som påminner dig när en ny faktura har kommit och när den har betalats – så du slipper oroa dig för att betala dubbelt.
Om du inte är nöjd med hur vi skickar din faktura idag kan du enkelt byta fakturasätt genom att klicka HÄR .